Aktuality

Pražská kancelář MERIIS na nové adrese

Náš tým konzultantů se rozšířil natolik, že bylo nutné najít větší kancelářské prostory. S větším prostorem jsme zároveň také hledali pohodovější prostředí. Vybrali jsme lokalitu Šeberov a v ní dům se zahradou.

Řízení testů ve složitém prostředí SAP

Zavedení nového řešení, upgrade či modifikace existujících SAP systémů má jedno společné. Vzniká riziko nefunkčnosti aplikací SAP a tedy i obchodních procesů společnosti. SAP TEST MANAGEMENT nabízí zákazníkům možnost důsledně prověřit, jaký dopad budou mít modifikace či nová řešení na systémový landscape a kritické obchodní procesy před uvedením do produktivního provozu.

Řízení změn v prostředí SAP s podporou SOLUTION MANAGER

Řízení změn v prostředí SAP je podobně složité jako výstavba mrakodrapu. Příliš mnoho rozpracovaných částí. Příliš mnoho dodavatelů. Požadavky mnohdy nejasné nebo alespoň ne přesně definované. Change manager popř. jiná odpovědná osoba nemá jednoduchou situaci. Do produktivního systému se řítí desítky transportů s většími či menšími modifikacemi. Sladění požadavků tak, aby nedošlo k problémům, vyžaduje značnou dávku zkušenosti a odpovědnosti původců změn. Každý si určitě čas od času klade otázku: Jak tento systém zjednodušit? Jak dostat vše pod větší kontrolu? Jak nebrzdit požadavky na rozvoj a přitom zachovat provozní bezpečnost?

Solution documentation pomocí SOLMAN

Neustálé dohledávání dokumentace provozovaných řešení je velký problém a bohužel je to realita dnešní doby. Změny a úpravy systémů jsou tak časté, že není velký prostor pro aktualizaci dokumentace. Ve většině případů existuje společné úložiště zastaralé dokumentace vytvořené při první a nebo větší implementaci.

Technický monitoring

Jednou z důležitých součástí SAP SOLUTION MANAGER je technický monitoring SAP systémů. S pomocí technického monitoringu monitorujeme celý landscape centrálně. SOLMAN zasílá upozornění na vznik chyb. Pomocí technického monitoringu analyzujeme a spravujeme všechny SAP systémy.

Kompetenční centra SAP

Provozování tak rozsáhlého informačního systému jakými jsou aplikace SAP vyžaduje značnou vyspělost podpůrných procesů, organizovanost a kvalitu pracovníků. V rámci koncepce Zákaznických kompetenčních center (CCoE – Customer Center of Expertise) firma SAP poskytuje svým zákazníkům řadu nejlepších zkušeností (Best Practices).

Co je SAP SOLUTION MANAGER?

SAP SOLUTION MANAGER (SOLMAN) je základním nástrojem pro podporu provozování a rozvoj aplikací v landscape SAP. Je použitelný na všech úrovních IT organizace a to jak pro systémy SAP, tak pro non-SAP prostředí.

Politika kvality

Politika kvality vychází z vize a strategie vrcholového vedení společnosti a marketingových studií v oborech informačních technologií. Politika kvality je považována za nástroj a prostředek vedoucí společnost ke zlepšování kvality svých produktů (řešení) a poskytovaných služeb, ke spokojenosti zákazníků a ke zvyšování vlastní výkonnosti.

Průzkum spokojenosti

naším cílem je poskytovat kvalitní produkty a služby a tyto rozvíjet tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim požadavkům. K neustálému zlepšování potřebujeme znát Vaše názory a proto si Vás dovolujeme požádat o zodpovězení níže uvedených otázek.