Aktuality

Kompetenční centra SAP

Provozování tak rozsáhlého informačního systému jakými jsou aplikace SAP vyžaduje značnou vyspělost podpůrných procesů, organizovanost a kvalitu pracovníků. V rámci koncepce Zákaznických kompetenčních center (CCoE – Customer Center of Expertise) firma SAP poskytuje svým zákazníkům řadu nejlepších zkušeností (Best Practices).

Co je SAP SOLUTION MANAGER?

SAP SOLUTION MANAGER (SOLMAN) je základním nástrojem pro podporu provozování a rozvoj aplikací v landscape SAP. Je použitelný na všech úrovních IT organizace a to jak pro systémy SAP, tak pro non-SAP prostředí.

Politika kvality

Politika kvality vychází z vize a strategie vrcholového vedení společnosti a marketingových studií v oborech informačních technologií. Politika kvality je považována za nástroj a prostředek vedoucí společnost ke zlepšování kvality svých produktů (řešení) a poskytovaných služeb, ke spokojenosti zákazníků a ke zvyšování vlastní výkonnosti.

Průzkum spokojenosti

naším cílem je poskytovat kvalitní produkty a služby a tyto rozvíjet tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim požadavkům. K neustálému zlepšování potřebujeme znát Vaše názory a proto si Vás dovolujeme požádat o zodpovězení níže uvedených otázek.